Neljapäev, 14. november 2019
Õppeaasta:

Võimlemisklubi Pärl

Info: eraspordiklubid, huvikooli haldaja on Kadri Rõõm (kadri.sarjas@gmail.com).

Otsi kogu alltoodud õpperühma kirjeldusest, näiteks "sport", juhendaja nimi jne...

Tagasi

Individuaalvõimlejad Võimlemisklubi Pärl, juhendaja Marjana Tõnisson

Piirkond: Kuressaare

4 tundi nädalas, õppeperioodi pikkus nädalates: 40, kokku 160 tundi. Õpilaste arv: 3 kuni 3, tasu: 60,00 €, registreerimise tähtaeg: registreerimine lõppes 15. september 2019. a..
Hetkel õpilasi õpperühmas: 3.

Eesmärgid, tegevused, muu oluline info õpperühma kohta: Iluvõimlemine on spordiala, kus elegantsus ja liigutuste täpsus on valatud justkui kunstiteosesse. Iluvõimlemine sai alguse Saksamaalt 1920. aastal.
Iluvõimlemise individuaalvõistlustel kasutatakse 5 erinevat võimlemisvahendit. Need on: hüpits, rõngas, kurikas, pall ja lint.
Iluvõimlemistreeningud juhendaja poolt valitud VK Pärl võimlejatele. Kehatöö, vahendikäsitluse ja akrobaatiliste elementide süvaõpe.

Toimumise ajad ja kohad: E 18.-19.00 Klassikaline treening
K 18-19.30 spordihoone kergejüustikuhall
Nädalavahetusel vastavalt kokkuleppele

Rõõmusädemed Võimlemisklubi Pärl, juhendaja Kadri Rõõm

Piirkond: Kuressaare

4 tundi nädalas, õppeperioodi pikkus nädalates: 40, kokku 160 tundi. Õpilaste arv: 27 kuni 27, tasu: 35,00 €, registreerimise tähtaeg: registreerimine lõppes 30. september 2019. a..
Hetkel õpilasi õpperühmas: 27.

Eesmärgid, tegevused, muu oluline info õpperühma kohta: RÜHM ON KOMPLEKTEERITUD 2018a proovitreeningute alusel. Rühma juhendab Kadri Rõõm.
Võimlemine on võluv ja parim vundament heale rühile, rütmitundele, keha valitsemisele ning koordinatsioonile. Läbi mõõduka koormuse, vanusele sobivate jõu-, venitus- ja painduvusharjutuste ning erinevate võimlemisvahendite kasutamise arendatakse kõike, mida lapse kehaline areng vajab. Muusika kasutamine lisab treeningutele emotsionaalsust avades loomuliku graatsia ja väljendusrikkuse.
Treeningute eesmärgiks on ühtehoidvas õhkkonnas kehaliste võimete arendamine ning õpitust etenduste koostamine ning esitamine, osalemine maakondlikel ja vabariiklikel võimlemisfestivalidel ning tantsupidudel. Teisel hooajal jätkatakse üldfüüsilisele põhja ladumisega, võimlemise baaselementide õppimisega, rühi arendamise ja grupitunde loomisega. Oluline on õppida treenerit kuulama ja grupis töötama.
Rõõmusädemete eesmärgid:
1. Laps tunneb liikumisest rõõmu, tahab kuuluda rühma ja õppida oma keha valitsema.
2. Laps õpib arvestama treenerite ja rühmakaaslastega.
3. Omandab teadmised võimlemise baaselementidest, sooritab neid õige tehnikaga.
4. Üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus)
5. Tunneb võimlemisvahendeid ja oskab nende algtehnikat (rõngas, hüpits, pall).
6. Tunneb võimlemise terminoloogiat ja oskab käskluste peale tunnis liikuda.
7. Areneb esinemisjulgus, oskus laval olla ja etendustel käituda, suhtub lugupidavalt oma treening ja esinemisriietesse.
8. Silmaringi arendamine.
9. Grupitunde ja võistlusvaimu loomine, ausa mängu põhimõtete tundmine.
10. Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Tegevused:
Laps käib regulaarselt treeningutel.
Oskab arvestada treenerite ja rühmakaaslastega, kuulata käsklusi ning käituda vastavalt.
Võimlemise baaselementide õppimine ja üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus). Laps tunnetab oma keha, mõistab harjutuste mõju kehale.
Laps treenib vähemalt kord nädalas võimlemisvahendiga ja oskab rõnga, hüpitsa ja palli algtehnikat.
Pidev võimlemisalase terminoloogia õppimine, esinemisjulguse ja lavalise liikumise kogemuste hankimine.
Osalemine ühisüritustel (esinemised, lisatreeningud, minilaagrid, motivatsioonipaketid).
Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite (ise riietumine, kella tundmine, isiklik hügieen jne).

Toimumise ajad ja kohad: Teisipäev kell 17.00-17.55 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal, treener Kadri
Neljapäev kell 17.00-17.55 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal (klassikatreening , pool rühma korraga, treener Aylin ja Stiina/Kadri)
Reede kell 17.00-17.55 Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasium, treener Kadri

Roosinupud Võimlemisklubi Pärl, juhendaja Kadri Rõõm

Piirkond: Kuressaare

6 tundi nädalas, õppeperioodi pikkus nädalates: 40, kokku 240 tundi. Õpilaste arv: 14 kuni 14, tasu: 45,00 €, registreerimise tähtaeg: registreerimine lõppes 30. september 2019. a..
Hetkel õpilasi õpperühmas: 14.

Eesmärgid, tegevused, muu oluline info õpperühma kohta: RÜHM ON KOMPLEKTEERITUD 2012a ja jätkab ühtses koosseis oma kaheksandat hooaega. Rühma juhendab Kadri Rõõm.
Võimlemine on võluv ja parim vundament heale rühile, rütmitundele, keha valitsemisele ning koordinatsioonile. Läbi mõõduka koormuse, vanusele sobivate jõu-, venitus- ja painduvusharjutuste ning erinevate võimlemisvahendite kasutamise arendatakse kõike, mida tütarlapse kehaline areng vajab. Muusika kasutamine lisab treeningutele emotsionaalsust avades loomuliku graatsia ja väljendusrikkuse.
Treeningute eesmärgiks on ühtehoidvas õhkkonnas kehaliste võimete arendamine ning õpitust etenduste koostamine ning esitamine, osalemine maakondlikel ja vabariiklikel võimlemisfestivalidel ning tantsupidudel. Treeningud on alaspetsiifilised eesmärgiga pakkuda rühma liikmetele väljakutseid ning õppida uusi võimlemiselemente.

Roosinupud alustavad ühise rühmana 8. hooaega. Treeningplaanis on võimlemise põhiharjutused, klassikalise tantsu elemendid, akrobaatikaõpe, tähelepanu- ja koostööharjutused, painduvuse arendamine, tasakaalu ja koordinatsioonitreening, võimlemisvahendite tehnika õppimine (hüpits, rõngas, pall, lint, kurikas), lisaks alternatiivvahendid (vedik, linik).
Laste treeningutes toimub integratsioonõpe lihaste, harjutusvara, enesehoolduse, suhtluse alal.
Roosinuppude eesmärgid:
1. Laps tunneb liikumisest rõõmu, tahab kuuluda rühma ja õppida oma keha valitsema.
2. Laps arvestab treenerite ja rühmakaaslastega.
3. Omandab teadmised võimlemiselementidest, sooritab neid õige tehnikaga.
4. Üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus).
5. Tunneb võimlemisvahendeid ja oskab nende tehnikat (rõngas, hüpits, pall, lint), teeb vahenditunnetuse saavutamiseks tööd ka kodus.
6. Tunneb võimlemise terminoloogiat ja oskab käskluste peale tunnis liikuda.
7. Areneb esinemisjulgus, oskus laval olla ja etendustel käituda, suhtub lugupidavalt oma treening - ja esinemisriietesse, võimlemisvahenditesse.
8. Silmaringi arendamine.
9. Grupitunde ja võistlusvaimu hoidmine, ausa mängu põhimõtete tundmine.
10. Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Tegevused:
Laps käib regulaarselt treeningutel, puudumistest teatab ette.
Oskab arvestada treenerite ja rühmakaaslastega, kuulata käsklusi ning käituda vastavalt.
Võimlemiselementide õppimine ja üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus). Laps tunnetab oma keha, mõistab harjutuste mõju kehale.
Laps treenib kord nädalas tunnis ja lisaks kodus võimlemisvahendiga.
Pidev võimlemisalase terminoloogia õppimine, esinemisjulguse ja lavalise liikumise kogemuste hankimine.
Osalemine ühisüritustel (esinemised, lisatreeningud, minilaagrid, motivatsioonipaketid).
Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Toimumise ajad ja kohad: Teisipäev kell 15.30-17.00 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal, treener Kadri
Neljapäev kell 15.30-17.00 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal, treenerid Aylin
Reede kell 15.30-17.00 Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasiumi võimla, treener Kadri

Lisatreening E kl 19.00-20.30 koht täpsustamisel, treener Stiina

Särasilmad Võimlemisklubi Pärl, juhendaja Kadri Rõõm

Piirkond: Kuressaare

6 tundi nädalas, õppeperioodi pikkus nädalates: 40, kokku 240 tundi. Õpilaste arv: 20 kuni 20, tasu: 45,00 €, registreerimise tähtaeg: registreerimine lõppes 30. september 2019. a..
Hetkel õpilasi õpperühmas: 20.

Eesmärgid, tegevused, muu oluline info õpperühma kohta: RÜHM ON KOMPLEKTEERITUD 2014a ja jätkab oma koosseisus kuuendat ühist hooaega. Rühma juhendab Kadri Rõõm.
Võimlemine on võluv ja parim vundament heale rühile, rütmitundele, keha valitsemisele ning koordinatsioonile. Läbi mõõduka koormuse, vanusele sobivate jõu-, venitus- ja painduvusharjutuste ning erinevate võimlemisvahendite kasutamise arendatakse kõike, mida tütarlapse kehaline areng vajab. Muusika kasutamine lisab treeningutele emotsionaalsust avades loomuliku graatsia ja väljendusrikkuse.
Treeningute eesmärgiks on ühtehoidvas õhkkonnas kehaliste võimete arendamine ning õpitust etenduste koostamine ning esitamine, osalemine maakondlikel ja vabariiklikel võimlemisfestivalidel ning tantsupidudel. Treeningud on 2019/2020 õppeaastal muutumas alaspetsiifilisemaks ning raskemaks, eesmärgiga pakkuda rühma liikmetele väljakutseid ning õppida uusi võimlemiselemente. Oluline rõhk klassikalise tantsu ettevalmistuses.
Treeningplaanis on võimlemise põhiharjutused, klassikalise tantsu elemendid, akrobaatikaõpe, tähelepanu- ja koostööharjutused, painduvuse arendamine, tasakaalu ja koordinatsioonitreening, võimlemisvahendite tehnika õppimine (hüpits, rõngas, pall, lint, kurikas), lisaks alternatiivvahendid (vedik, linik). Laste treeningutes toimub integratsioonõpe lihaste, harjutusvara, enesehoolduse, suhtluse alal. Planeeritud on ka vahvad õppepäevad ja ühisüritused.
Särasilmade eesmärgid:
1. Laps tunneb liikumisest rõõmu, tahab kuuluda rühma ja õppida oma keha valitsema.
2. Laps arvestab treenerite ja rühmakaaslastega.
3. Omandab teadmised võimlemiselementidest, sooritab neid õige tehnikaga.
4. Üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus).
5. Tunneb võimlemisvahendeid ja oskab nende tehnikat (rõngas, hüpits, pall, lint), teeb vahenditunnetuse saavutamiseks tööd ka kodus.
6. Tunneb võimlemise terminoloogiat ja oskab käskluste peale tunnis liikuda.
7. Areneb esinemisjulgus, oskus laval olla ja etendustel käituda, suhtub lugupidavalt oma treening - ja esinemisriietesse, võimlemisvahenditesse.
8. Silmaringi arendamine.
9. Grupitunde ja võistlusvaimu hoidmine, ausa mängu põhimõtete tundmine.
10. Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Tegevused:
Laps käib regulaarselt treeningutel, puudumistest teatab ette.
Oskab arvestada treenerite ja rühmakaaslastega, kuulata käsklusi ning käituda vastavalt.
Võimlemiselementide õppimine ja üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus). Laps tunnetab oma keha, mõistab harjutuste mõju kehale.
Laps treenib kord nädalas tunnis ja lisaks kodus võimlemisvahendiga.
Pidev võimlemisalase terminoloogia õppimine, esinemisjulguse ja lavalise liikumise kogemuste hankimine.
Osalemine ühisüritustel (esinemised, lisatreeningud, minilaagrid, motivatsioonipaketid).
Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Toimumise ajad ja kohad: Teisipäev kell 14.30-16.00 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal, treener Aylin
Neljapäev kell 14.30-16.30 Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasium, treener Kadri
Reede kell 14.30-15.30 Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasium, treener Kadri

Sirelihaldjad Võimlemisklubi Pärl, juhendaja Marjana Tõnisson

Piirkond: Kuressaare

6 tundi nädalas, õppeperioodi pikkus nädalates: 40, kokku 240 tundi. Õpilaste arv: 24 kuni 24, tasu: 45,00 €, registreerimise tähtaeg: registreerimine lõppes 30. september 2019. a..
Hetkel õpilasi õpperühmas: 23.

Eesmärgid, tegevused, muu oluline info õpperühma kohta: NB! RÜHM ON KOMPLEKTEERITUD, UUSI LIIKMEID VASTU EI VÕETA.
Rühma juhendab Marjana Tõnisson.
Võimlemine on võluv ja parim vundament heale rühile, rütmitundele, keha valitsemisele ning koordinatsioonile. Läbi mõõduka koormuse, vanusele sobivate jõu-, venitus- ja painduvusharjutuste ning erinevate võimlemisvahendite kasutamise arendatakse kõike, mida tütarlapse kehaline areng vajab. Muusika kasutamine lisab treeningutele emotsionaalsust avades loomuliku graatsia ja väljendusrikkuse. Meie treeningute eesmärgiks on mängulises õhkkonnas meeldiv kehaline treening koos eakaaslastega. Marjana soovib kasvatada targad võimlejad – tuleb osata nautida võimlemist hetkes ja nii, et oleks soov võimelda ja selles protsessis areneda mitmeid-mitmeid aastaid.

Sel aastal jätkab 2016. aasta sügisel komplekteeritud Sirelihaldjate rühm. Treeningplaanis on jätkuvalt võimlemise põhiharjutused, akrobaatikaõpe, tähelepanu- ja koostööharjutused, füüsilise võimekuse ja motoorsete oskuste arendamine, painduvuse arendamine, tasakaalu ja koordinatsioonitreening, võimlemisvahendite tehnika õppimine (hüpits, rõngas, pall), lisaks alternatiivvahendid. Lisaks pööratakse rohkem tähelepanu ka klassikalise tantsu elementidele, st õpitaks lihtsamaid balletiharjutusi, et arendada rühti veelgi ning anda oluline aluspõhi tasakaalude, pöörete, kehatööde ja hüpete sooritamiseks. Sel hooajal keskendutakse enim võimlemishoiaku kinnistamisele ning painduvuse arendamisele.
Sirelihaldjate eesmärgid:
1. Laps tunneb liikumisest rõõmu, tahab kuuluda rühma ja õppida oma keha valitsema.
2. Laps arvestab treenerite ja rühmakaaslastega.
3. Omandab teadmised võimlemiselementidest, sooritab neid õige tehnikaga.
4. Üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus).
5. Tunneb võimlemisvahendeid ja oskab nende tehnikat (rõngas, hüpits, pall, lint), teeb vahenditunnetuse saavutamiseks tööd ka kodus.
6. Tunneb võimlemise terminoloogiat ja oskab käskluste peale tunnis liikuda.
7. Areneb esinemisjulgus, oskus laval olla ja etendustel käituda, suhtub lugupidavalt oma treening - ja esinemisriietesse, võimlemisvahenditesse.
8. Silmaringi arendamine.
9. Grupitunde ja võistlusvaimu hoidmine, ausa mängu põhimõtete tundmine.
10. Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Tegevused:
Laps käib regulaarselt treeningutel, puudumistest teatab ette.
Oskab arvestada treenerite ja rühmakaaslastega, kuulata käsklusi ning käituda vastavalt.
Võimlemiselementide õppimine ja üldkehaline ettevalmistus (vastupidavus, koordinatsioon, painduvus, kiirus, osavus). Laps tunnetab oma keha, mõistab harjutuste mõju kehale.
Laps treenib kord nädalas tunnis ja lisaks kodus võimlemisvahendiga.
Pidev võimlemisalase terminoloogia õppimine, esinemisjulguse ja lavalise liikumise kogemuste hankimine.
Osalemine ühisüritustel (esinemised, lisatreeningud, minilaagrid, motivatsioonipaketid).
Iseseisvuse suurendamine läbi treeningute ja laagrite.

Toimumise ajad ja kohad: Esmaspäev kell 16.30-17.55 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal
Kolmapäeval kell 16.30-17.55 Kuressaare spordihoone aeroobikasaal
Neljapäeval kell 16.30-17.55 Kuressaare Täiskasvanute Gümnaasiumi võimla

Võistlusrühm Võimlemisklubi Pärl, juhendaja Marjana Tõnisson, Kadri Rõõm

Piirkond: Kuressaare

6 tundi nädalas, õppeperioodi pikkus nädalates: 48, kokku 288 tundi. Õpilaste arv: 12 kuni 12, tasu: 75,00 €, registreerimise tähtaeg: registreerimine lõppes 10. november 2019. a..
Hetkel õpilasi õpperühmas: 12.

Eesmärgid, tegevused, muu oluline info õpperühma kohta: Rühmvõimlemine on naiste spordiala, mis põhineb harmoonilisele, rütmilisele, ökonoomsele liikumistehnikale. See on stiliseeritud, väljenduslik ja loomulik tervet keha haarav liikumine. Rühmvõimlemine on olnud rahvusvaheliselt tuntud alates 1996. aastast.
Eesmärgid:
Võistlusvõimlemise arendamine Saaremaal, VK Pärl astumine võistlusklubide ridadesse.
Andekatele võimlejatele lisaarengu pakkumine.
Osalemine alates 2019/2020 hooaja teisest poolest Eesti Võimlemisliidu võistlustel miniklassis.
Läbi võistlusvõimlemise kogu klubi arenguhüppe sooritamine.

Lapsed valitakse võistlusrühma katsetel, mille viib läbi külalistreener mandrilt. KAndideerida saavad 2010-2012 sünniaastaga VK Pärl rühmades võimlevad tüdrukud.

Toimumise ajad ja kohad: Esmaspäev 16.30-18.00 Spordihoone aeroobikasaal
Reede 15.45-17.15 Spordihoone aeroobikasaal
Nädalavahetused treeningud külalistreeneritega vastavalt graafikule.